Україна - дітям: щоденник велоподорожі з Обухова до Львова. День 6-7

855

Сьогодні розповідь про наших мандрівників об'єднає два дні, бо через не дуже хороші погодні умови, 6-й день вони вирішили зробити вихідним і просто гуляли по м. Острог. А оскільки там є на що подивитись, то і я не упущу цей момент, щоб розповісти вам. А от 7-й день був насичений - велосипедисти побували одразу в трьох областях нашої країни і подолали 85 км. Читайте.

Отже, день 6. Коротка характеристика дня: б'ємо байдики - спали, їли, гуляли.

Зранку Тарас будить Ярослава, на що він відповідає: "Я не хочу їсти, я вчора їв".

Після смачного і ситного сніданку, який плавно перейшов у обід, ми відвідали музей книги. Він розміщений в одній з башт фортеці. Також в музеї були тимчасові виставки великодніх яєць та "Жінка в історії".

Потім прогулялися до Острозького замку і відвідали й там музей.

День 7. Цікавий, насичений день після відпочинку

Рушили ми до м. Кременець. Зранку гарно світило сонечко, але потім воно зникло і було навіть трохи холодно.

Дорогою заїхали до чоловічого монастиря у с. Межиріч.

А потім, потім почалася дорога: зразу відчуувається, що ми на Західній Україні. Підйомів набагато більше, ніж спусків, і, до того ж, вони крутіші. Трохи збилися з маршруту, але то до добра, бо дорога виявилася абсолютно не завантаженою та практично без ям і коротша відстань.

Ціле стадо коників, які паслися не прив'язані. с. Новостав

На обід зупинялися у м. Шумськ. Там була трохи дивна реакція у людей, але про те, як нас зустрічають у різних населених пунктах, певно, треба писати окремий пост.

Костел у м. Шумськ

На ночліг ми зупинилися у м. Кременець. Завітали на г. Бона, де є залишки фортеці. Там був дуже гарний захід Сонця.

А ще дітвора весь питає: коли ми вже будемо по лісу їхати? Ми у відповідь тільки сміємося і переглядаємося, згадуючи піски.

Про день вишиванки ми теж не забули. Хоч її я не одягла, але моя кофтинка з орнаментом. І ввечері ми замовили млинці "Вишиванка" - було смачно.

Дітей сьогодні було дуже важко вкласти. Вони були під враженням від Замкової гори. Так високо вони ще не були.

Ну що ж, ми поїхали далі. Чекайте продовження розповіді про подорож. А поки можна перечитати про попередні дні: день 1, день 2, день 3, день 4, день 5.