Танці на граблях чи реформування медосвіти
Як МОЗ планує реформувати освіту: сіквел "Танці на граблях" з американським тестуванням
21 серпня КМУ, з подачі МОЗу, запланував на 2019-2021 рр. "РОЗРОБЛЕННЯ освітніх стандартів у співпраці зі Всесвітньою федерацією медичної освіти" і "ОНОВЛЕННЯ освітніх програм і навчальних планів відповідно до [цих] нових стандартів". Водночас "студенти отримують нові підручники".
Цей "план" на 2019-2021 рр. можна назвати фантомним, оскільки, згідно інформації на сайті МОЗ, він складається лише з декількох декларацій загального характеру, без конкретики, термінів і відповідальних за виконання. Такий формат не відповідає ІSO (дякую за науку, пане Калита!)
Новий урядовий дороговказ цікавий ще двома аспектами:
затвердженням лише через півроку (!) після схвалення "під фанфари" історичної "стратегії розвитку медосвіти";
затвердженням частково "заднім числом", оскільки один з трьох років, 2019, вже практично добіг кінця.
Але головним є інше риторичне питання:
НАВІЩО було ДО ОНОВЛЕННЯ освітніх СТАНДАРТІВ, ПРОГРАМ, НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ І ПІДРУЧНИКІВ протягом 2017-2019 рр. 4 рази поспіль переводити ДЕСЯТКИ МІЛЬЙОНІВ ДЕРЖАВНИХ КОШТІВ на рахунки АМЕРИКАНСЬКИХ ПАРТНЕРІВ за масові тестування українців? Студентів й інтернів, які вчилися за неконгруентними до американських і ЗАСТАРІЛИМИ, відповідно до урядового тексту, українськими стандартами і навчальними планами?
Щиро "наступати на граблі" ЧОТИРИ рази поспіль – це занадто тупо, чи не так?