Синупрет: ефективно лікує нежить за версією виробника
Компанія "Біонорика" - це той самий оазис у пустелі фармацевтики, який обіцяє зцілення при кожному вдиху. Але не так просто, як здається на перший погляд. У світі, де дослідження проводяться, щоб довести правоту, а не істину, "Біонорика" - провідний гравець. З їхнім гаслом про "натуральну" медицину можна спокійно продавати воду, а лікарі, немов на автоматі, прописуватимуть препарати, на яких стоїть фірмовий "Зелений знак".
Синупрет - продукт, який став кумиром аптеки та й самих лікарів. Ще б пак! Як тільки ви випиваєте цього "дива", він готовий позбавити вас нежиті та синуситу. Але не варто забувати, що до цього препарату лікар може додати хорошу порцію антибактеріальних засобів, оскільки ефективність Синупрету… ну, скажімо так, не зовсім влаштовує всіх учасників процесу.
Натомість незаперечні дослідження із позитивними результатами? Звичайно, якщо ви не заглиблюєтесь у суть. Доказовість? А це ж, лише невеликий нюанс, чи не так?
Як же не згадати чудові дослідження, проведені в 2006 році, коли раптом один скромний учений запитав: "А що якщо перевірити ці чудеса?" І ось, народився огляд досліджень, в якому скромно зазначається, що статистична значимість даних про Синупрет, скажімо так, залишає бажати кращого. Але не переживайте, на шляху до перемоги завжди є щире партнерство з аптеками та клініками, готовими вдати, що все гаразд і призначати.
2016 став справжнім відкриттям для всіх, хто вирішив, що "все працює". Виявилося, що для впевненості слід провести додаткові клінічні дослідження. І що цікаво, у цих дослідженнях сам препарат перевірявся виключно на основі комерційних клінік, а результат був той самий: " працює, але тільки з антибіотиками ".
Наступні роки, 2017 та 2018, виявили важливу річ: для доказу ефективності необхідні додаткові клінічні дослідження.
Ось такі перипетії, але важливо пам'ятати, що компанія продовжувала підтримувати дослідницький процес, а лікарі з вдячністю приймали чергові "ретро-бонуси".
Навіщо доводити, коли можна продавати та заробляти!
Отже, що ми маємо в результаті? Для більшості пацієнтів це міфічний засіб, який обіцяє чудо-зцілення, але не надає реальних доказів своєї ефективності. Пацієнти втрачають свій час і гроші, прагнучи цього "чарівного" продукту. У той же час, насправді працюють лише маркетингові стратегії, зв'язки з аптеками і дорогі дослідження, проплачені виробником.