Естетичне виховання дітей (молодший дошкільний вік)

1,3 т.
Естетичне виховання дітей (молодший дошкільний вік)

Дітей молодшого дошкільного віку слід знайомити з предметами і явищами навколишньої дійсності, виділяючи найбільш доступні естетичні якості. Варто звертати увагу дітей на їх різноманітність, яскравість фарб, на форми і лінії. Дитина радісно сприймає як падають пластівці снігу, яскраве осіннє листя, гру сонячних зайчиків. На прогулянці діти збирають квіти, шишки, гілочки, кольорові камінці, розглядають забарвлення метеликів, птахів. Увагу більш старших дітей необхідно привертати до особливостей різних дерев, плодів, овочів, показувати, як, наприклад, можна викласти візерунки з листя тощо.

У кімнаті джерелом перших естетичних вражень є яскраві, образні іграшки, красиві меблі. Організовуючи ігри з будівництва, пропонуйте дітям використовувати форми різних кольорів, розмірів, хваліть вдалі споруди. Звертайте увагу дітей на необхідність дотримання порядку в кімнаті.

Граючи в сюжетно-рольові ігри, діти супроводжують їх співом знайомих пісеньок, читанням віршів, використовують деталі костюмів персонажів, музичні іграшки. Вибираючи предмети, необхідні для гри, діти порівнюють, зіставляють їх, надаючи перевагу тим, що поєднуються за кольором, формою і т. д.

Видео дня

Саме дорослий пробуджує у дитини інтерес до різних видів мистецтва. Через пісні, казки, вірші, ілюстрації діти радісно сприймають близькі їм образи.

Знайомте малюків з музикою, контрастною за характером, виховуйте здатність прислухатися до її звучання. Діти завжди жваво реагують на запрошення танцювати, ходити, бігати під музику, підспівувати знайому пісеньку. Пізніше виразне виконання чи прослуховування музичного твору, застосування наочних методів, ігрових прийомів спонукають дітей до власних активних дій у різних видах музичної діяльності. У спільному співі, іграх, танцях і вправах формуються музичні здібності дітей, закладаються початкові навички співу і музично-ритмічних рухів.

Запропонує дітям розглядати картинки. Зображення, яскраві за кольором, ілюстрації до народних казок з включенням елементів декоративного творчості доступні дітям, привертають їхню увагу і викликають у них емоційний відгук.

Використовуйте картинки, що зображують предмети, нескладні сюжети, художньо виконані зразки народної творчості. В молодшому дошкільному віці дітей вперше знайомлять з новими для них видами образотворчої діяльності. Яскраві фарби, олівці, папір різних кольорів викликають позитивні емоції, стимулюють їх до дій з цим матеріалом. Діти радіють появі на аркуші яскравої плями, штриха. У них виникає бажання не тільки діяти, але й називати намальоване, придумуючи образні порівняння.

У дітей формується сприйняття художнього слова: розвиваються вміння слухати і розуміти зміст невеликих віршів, казок, коротких оповідань, інтерес до них.

На основі зацікавленості дітей слід спонукати їх запам'ятовувати і промовляти потішки, розглядати картинки в знайомій книжці, говорити про них.

disclaimer_icon

Материалы на этом сайте рекомендованы для общего информационного использования и не предназначены для установления диагноза или самостоятельного лечения. Медицинские эксперты MedOboz гарантируют, что весь контент, который мы размещаем, публикуется и соответствует самым высоким медицинским стандартам. Наша цель – максимально качественно информировать читателей о симптомах, причинах и методах диагностики заболеваний. Призываем не заниматься самолечением, а для диагностики заболеваний и определения методов их лечения советуем обращаться к врачам.

Популярные врачи

Лекарства