Виявляємо досягнення дітей раннього та молодшого дошкільного віку в образотворчій діяльності (малюванні, ліпленні, аплікації)

2,7 т.
Виявляємо досягнення дітей раннього та молодшого дошкільного віку в образотворчій діяльності (малюванні, ліпленні, аплікації)

Для виявлення досягнень дітей молодшого дошкільного віку в образотворчій діяльності (малюванні, ліпленні, аплікації), дорослому слід запропонувати їм ряд завдань.

У дітей раннього віку дорослий може перевірити, як вони навчилися сприймати і розрізняти контрастні кольори, форми; чи помічають вони обриси контуру зображення на картинці, малюнку; чи знаходять схожість плями, грудок глини з предметами, явищами. З цією метою дорослий, показуючи дітям картинки, ілюстрації, іграшки, пропонує вибрати, наприклад, картинку, де зображене яскраве сонце або вечірні вогні. На заняттях з малювання дорослий, даючи завдання намалювати кільце, кульку, просить взяти олівець певного кольору. Також може запропонувати дітям виліпити найпростіші форми (округлі, видовжені), які мають деяку схожість з предметами (кулею, м'ячем, стовпчиком).

Видео дня

У дітей молодшого дошкільного віку дорослий може перевірити, як вони навчилися сприймати, називати і розрізняти форми (круглі, довгасті), основні кольори. З цією метою він пропонує розглянути предмети різної форми, які складаються з частин (наприклад, іграшки-неваляйки, візок), показує дітям олівці, фарби контрастних квітів і просить назвати їх.

При розгляданні картинок, предметів прикладного мистецтва дорослий пропонує дітям вибрати ті, які їм більше подобаються. При цьому він зазначає, на що дитина звертає основну увагу: на колір або на особливості форми.

Дорослий перевіряє, як діти зображують різні форми (округлі, прямокутні), співвідносять колір зображення з предметом (баштою, візком), з'ясовує, як вони передають у ліпленні предмет з 2-3 частин (грибок, сніговик), чи з'єднують разом частини, передають їх форму (куля, циліндр).

В аплікації можна перевірити, як діти навчилися наклеювати готові частини, як розташовують їх на аркуші, чи вивчили послідовність дій, чи можуть скласти з частин зображення предмета (будиночок, прапорець).

Зображувальна діяльність молодших дошкільнят проходить складний шлях розвитку. Від найпростіших дій з олівцем, глиною діти переходять до процесів впізнавання, називання, образного сприйняття отриманих форм, від асоціативного образу - до навмисного зображення, втілення своїх задумів. У дітей виявляються початкові творчі прояви в образотворчій діяльності, виникає і формується образ у малюнку, ліпленні.

Дорослий повинен пам'ятати про те, що образотворча діяльність вже в цьому віці може носити естетичний характер, а дитячі малюнки, ліплення, аплікації бути виразними. Навчання дітей сприяє оволодінню зображенням, передачі сюжету, що має велике значення для подальшого розвитку художньої діяльності.

disclaimer_icon

Материалы на этом сайте рекомендованы для общего информационного использования и не предназначены для установления диагноза или самостоятельного лечения. Медицинские эксперты MedOboz гарантируют, что весь контент, который мы размещаем, публикуется и соответствует самым высоким медицинским стандартам. Наша цель – максимально качественно информировать читателей о симптомах, причинах и методах диагностики заболеваний. Призываем не заниматься самолечением, а для диагностики заболеваний и определения методов их лечения советуем обращаться к врачам.

Популярные врачи

Лекарства