Конструювання для найменших

3,1 т.
Конструювання для найменших

Конструювання відкриває надзвичайно широкі можливості для розвитку малечі: ігри з конструктивним матеріалом розвивають сенсорні та розумові здібності, є складовою естетичного, трудового виховання.

При правильно організованій діяльності діти здобувають не лише конструктивно-технічні навички (будувати окремі предмети з будівельного матеріалу – будівлі, мости тощо, або робити з паперу різні поробки – ялинкові іграшки, кораблики), але й узагальнюючі навички – цілеспрямовано розглядати предмети, порівнювати їх між собою, знаходити основні частини конструкції, від яких залежатиме місцезнаходження інших частин, робити висновки та узагальнення.

Видео дня

Отже, для початку потрібно познайомити малюка з будівельним матеріалом – кубиками, цеглинками, їх формою, величиною, розміщенням на поверхні стола (кубик лежить, стоїть), вчити розміщувати кубики по горизонталі (потяг, доріжка), накладати один на другий, комбінувати різне їх розміщення, утворюючи найпростіші перекриття (ворота, хатинка). Слід навчати дитину знаходити подібність між побудованим і знайомими предметами в навколишньому середовищі (столик з кубиків – столик у кімнаті).

Окрім вміння розрізняти основні будівельні деталі, потрібно обов’язково навчати малюка називати їх. А також розуміти і правильно використовувати такі поняття, як великий-маленький, довгий-короткий, високий-низький; вчити розміщувати кубики на рівній відстані один від одного, по чотирикутнику (огорожа).

Запропонуйте дитині збудувати меблі (стіл, стілець, диван, ліжко). А далі обіграйте створені предмети: дайте малюку ляльку і змоделюйте ситуацію відповідно до наявності тих чи інших побудованих елементів (лялька відпочиває, лялька їсть тощо).
З метою закріплення і уточнення уявлень дітей про поняття широкий-вузький, високий-низький будуйте з ними ворота: широкі – для вантажної машини і вузькі – для легкової, потім високі ворота – для більшої ляльки і низькі – для меншої. Так ви познайомите малюків з одним зі способів зміни конструкції шляхом розбудови її в висоту та довжину.

Після завершення занять з будівельним матеріалом потрібно систематично показувати дітям, як розбирати побудоване і складати матеріал на місце. Цей процес для малечі є також дуже цікавим та захоплюючим, до того ж носить виховний характер.

disclaimer_icon

Материалы на этом сайте рекомендованы для общего информационного использования и не предназначены для установления диагноза или самостоятельного лечения. Медицинские эксперты MedOboz гарантируют, что весь контент, который мы размещаем, публикуется и соответствует самым высоким медицинским стандартам. Наша цель – максимально качественно информировать читателей о симптомах, причинах и методах диагностики заболеваний. Призываем не заниматься самолечением, а для диагностики заболеваний и определения методов их лечения советуем обращаться к врачам.

Популярные врачи

Лекарства