Трансформація Biopharma Plasma – все йде за планом

Трансформація Biopharma Plasma – все йде за планом

У лютому цього року на Youtube вийшов випуск Олега Горохівського, співзасновника Monobank, "CEO на один день" у компанії Biopharma Plasma. Як вирости в 12 разів за 4 роки?

З того моменту ведеться робота над поставленими завданнями. І нещодавно на своїй сторінці в Facebook Костянтин Єфименко, президент компанії Biopharma, поділився досягнутими результатами.

Проміжні результати роботи

Call-центр

Одне з поставлених завдань – організувати роботу Call-центру, який зможе розв'язати проблему швидкої комунікації. Центр уже функціонує, сьогодні в ньому працює 5 операторів, за планом – збільшити число співробітників до 20 до кінця жовтня. Професійна команда вже сформована, з часом будуть допрацьовані нюанси.

Відео дня

Точки звернення донорів

Визначено точки, через які кожен з потенційних донорів зможе спілкуватися з представниками Biopharma. По-перше це сайт, який до кінця осені буде оновлено. Також 1 вересня буде запущена сторінка Biopharma Plasma. На додаток до цього планується використовувати:

  • месенджери сторінок плазмацентрів у FB і Instagram;

  • телефон – всі номера, зазначені на сайтах або в Google;

  • всі види месенджерів на існуючі номери.

Всі канали приведуть донора до Call-центру.

Скасування паперового формату

Заплановано повністю відмовитися від використання паперового формату будь-яких видів документів – анкет, медкнижок, інформаційних повідомлень та ін.

Чат-бот

Планується розробка чат-бота, який буде відправляти донору анкету, необхідну для допуску на донацію. Також анкета доступна на сайті плазмацентрів. Середній час заповнення анкети – 15 хвилин. На час приїзду донора в центр анкета буде вже роздрукована, йому залишиться її тільки підписати.

Підтвердження особистості

За планом, для підтвердження особистості не буде обов'язковий паспорт, достатньо додатка "Дія".

Оплата донації

Вже організована оплата донації на картки МОНО. Костянтин Єфименко висловив подяку команді Monobank, для якої розробка додатку була некомерційним проєктом.

Співпраця з Promodo

Biopharma почала співпрацювати з командою Promodo, які вивчають узагальнений образ донора і використовують програмні рішення для популяризації донорства – розміщення запрошень на донації через соцмережі точково людям з цільової групи. Результати співпраці очікуються приблизно через кілька місяців.

Співпраця з компанією "Фоззі"

Компанія "Фоззі" надає сертифікати у свої магазини для донорів крові.

Проєкт "ідеального плазмацентра"

У доповненні до цього зараз розробляється проєкт "ідеального плазмацентра". Планується, що на станціях площею 700 м2 буде встановлено 18 крісел. Всього в планах обладнати 20 типових станцій зі стандартними процесами та мінімумом витрат, які будуть забезпечувати всі умови для донорів.

Обсяг заготівлі плазми

У липні компанією було заготовлено 15 400 л плазми. І запланований на грудень обсяг – 20 000 л, виглядає цілком досяжним. Коли це станеться, це буде найкращий показник у світі.

Костянтин Єфименко подякував усім донорів, які вірили в успіх задуманого і терпляче чекали змін.

disclaimer_icon

Матеріали на цьому сайті рекомендовані для загального інформаційного використання й не призначені для встановлення діагнозу або самостійного лікування. Медичні експерти MedOboz гарантують, що весь контент, який ми розміщуємо, публікується й відповідає найвищим медичним стандартам. Наша мета - максимально якісно інформувати читачів про симптоми, причини та методи діагностики захворювань. Закликаємо не займатися самолікуванням, для діагностики хвороб та визначення шляхів їх радимо звертатися за консультацією лікарів.

Популярні лікарі

Ліки