Психологи знайшли сильний спосіб впливу на людину
Американські психологи визначили, що питання можуть впливати на поведінку людини сильніше наказів або звичайного прохання. Вчені з'ясували, що питальна форма викликає у людей психологічну реакцію, і, ймовірно, змушує відчувати себе некомфортно.
Наприклад, питання "Ви перероблюєте відходи?" може спровокувати людину замислитися над станом довкілля та замотивувати її утилізувати сміття, в той час як фраза "Перероблюйте відходи" такого впливу на людей не надає, передає Газета.
Також дослідники звернули увагу, що вплив питань сильніший, ніж, коли вони задаються комп'ютером і коли мається на увазі однозначна відповідь "так" або "ні".
Читайте: Американські психологи назвали головний фактор схуднення
"Питання задавати нескладно, і зробити це можна не тільки під час особистого спілкування, але і в рекламі, розсилках, в різних онлайн-джерелах та інших ЗМІ", - зазначили вчені.
Маркетологи дійшли до висновку, що питання є ефективним способом вплинути не тільки на особисту поведінку, але і на споживчі покупки, а також застерегти від помилок. Фраза "Чи сядеш ти п'яним за кермо?" може надати більший вплив, ніж "Не пий за кермом!"
Раніше "Обозреватель" повідомляв, що психологи пояснили кар'єрний ріст і професійний успіх "поганих хлопців".