Ефективність не доведена: Супрун розвінчала міф про популярні ліки
Виконуюча обов'язки міністра охорони здоров'я Уляна Супрун заявила, що українські пацієнти купують ліки, більшість з яких не працює належним чином. На її думку, всьому виною реклама ліків.
"Реклама - поганий порадник. Особливо, коли це реклама ліків, а її бачить не фахівець сфери охорони здоров'я, а людина, яка шукає спосіб легкого і миттєвого одужання", написала чиновник у себе на сторінці в Facebook.
Читайте: В Україні заборонять ряд важливих ліків: названі терміни
За її словами, більше 50% від усього ринку спожитих ліків у 2017 році становлять медикаменти без доведеної клінічної ефективності. З 10 найпопулярніших препаратів, які найчастіше купували українці, тільки 3 є препаратами, які відносяться до категорії основних лікарських засобів. Решта - симптоматичні і супутні препарати, або ж такі, які не мають достатньої бази ефективності.
І дізналися пацієнти про ці ліки саме з реклами.
"Найгірше, що люди, які їх купували, могли відмовитися від дійсно необхідного лікування, адже за статистикою кожен другий пацієнт відмовляється від нього або відкладає його через брак коштів", - додала Супрун.
Читайте: "Це катастрофа": в Україні оцінили число підроблених ліків в аптеках
Раніше MEDOBOZ розповідав про популярні ліки для сердечників, які насправді виявилися неефективними.